limrick

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Den 5-6 Juni

Av Yvonne Nilsson - 6 juni 2010 13:22

Hejsan

Nu ska jag berätta lite vad vi gjort i helgen som varit.

Igår klippte vi ner mina två Affenpinschrar dom tyckde det var jätte skönt.

Sen fick dom bada i en badbalja och sen la dom sej i solen och torka.

Dom stora hundarna låg i skuggan mestadels hela dagen men fram på eftermiddan gick dom in och la sig tyckte det var mycket skönare.

Senar började jag med att grilla gubben var på jobbet min äldsta son Roine ringde och frågade om vi var hemma så han kom och åt middag med oss.

På kvällen kom Jonnas kille Jacob och vi kollade på film tillsammans och åt vattenmelon som godis.

Här kommer lite bilder från helgen.                             

 
 
IA

IA

6 juni 2010 23:42

Precis så busar Zizo också =)))
Om du går in på mina kommentarer på min blogg så svarade jag på din kommentar där.
Kramiz IA o Zizo

http://www.cimbazizo.bloggagratis.se

 
Annette

Annette

7 juni 2010 08:44

Härliga bilder..Borzoien ser jättefin ut och dina små affar ser bara så goa ut :)

http://www.toptails.dinstudio.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Nilsson - 16 augusti 2010 15:09


  

Av Yvonne Nilsson - 14 augusti 2010 18:00

                        

Av Yvonne Nilsson - 4 juli 2010 20:11

Visst är jag snygg   Jag vinner till land.  Kul grej i vattnet.     Titta vad vi kan.   Vi kommer före dej matte.   Vad skönt matte.  Små saker i vattnet vad är det?    Vi tycker också det är skönt.    Nu hoppar jag i.  Titta vad jag kan. ...

Av Yvonne Nilsson - 3 juli 2010 19:06

Hej Jag är ferris och vill inte bada.  Jag åkte i vattnet iallafall.    Nu plågar lillmatte mig att simma   Hej jag heter Arrak och jag åkte i vatten direkt med lillmatte   Här sitter jag och surar för att matte sa att jag skulle i och ...

Av Yvonne Nilsson - 29 juni 2010 17:55

Hejsan Idag badade min dotter jonna med hundarna dom tyckte det var riktigt skönt att få svalka sig.                                    ...

Ovido - Quiz & Flashcards