limrick

Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

27 Mars

Av Yvonne Nilsson - 27 mars 2010 17:27

Hejsan

Idag när jag ,gubben och dottern min var ute och gick med hundarna så var det jättevarm och skönt.

På vägen hem trampade små hundarna nästan på en stor fet huggorm som låg och solade sig i solen.

Nu kommer den tiden tillbaka då man måste se upp för ormar.

Glöm inte att ställa om klockorna i natt.


 
 
Ingen bild

Linda

28 mars 2010 11:09

Hm...här har det regnat hela helgen och solen har snarare lyst med sin frånvaro...Ormarna ligger och kurar under snötäcket och det känns som att det är lååångt kvar till våren och bara gräsmattor! Vilken tur att ni och era hundar klarade er!

Kram Linda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Nilsson - 16 augusti 2010 15:09


  

Av Yvonne Nilsson - 14 augusti 2010 18:00

                        

Av Yvonne Nilsson - 4 juli 2010 20:11

Visst är jag snygg   Jag vinner till land.  Kul grej i vattnet.     Titta vad vi kan.   Vi kommer före dej matte.   Vad skönt matte.  Små saker i vattnet vad är det?    Vi tycker också det är skönt.    Nu hoppar jag i.  Titta vad jag kan. ...

Av Yvonne Nilsson - 3 juli 2010 19:06

Hej Jag är ferris och vill inte bada.  Jag åkte i vattnet iallafall.    Nu plågar lillmatte mig att simma   Hej jag heter Arrak och jag åkte i vatten direkt med lillmatte   Här sitter jag och surar för att matte sa att jag skulle i och ...

Av Yvonne Nilsson - 29 juni 2010 17:55

Hejsan Idag badade min dotter jonna med hundarna dom tyckte det var riktigt skönt att få svalka sig.                                    ...

Ovido - Quiz & Flashcards