limrick

Direktlänk till inlägg 4 mars 2010

Torsdag Snygga halsband

Av Yvonne Nilsson - 4 mars 2010 18:57

Hejsan

Vill bara visa två fina helstryp som en kompis till mig har sytt upp.

Visst är dom snygga.



        

 
 
Katta

Katta

4 mars 2010 19:11

Fina halsband!! Jag gillar mixdesigne.se!
Fina Borzoier med, min komips föder upp den rasen inte så vanligt :D

http://misskatta.bloggplatsen.se

 
Annette

Annette

4 mars 2010 20:00

Hejsan.! Slumpade liksom in här..o de va ju en trevlig sida :-) fina borzoier o jättesnygga halsband. Hälsningar Annette

http://www.toptails.dinstudio.com

 
IA

IA

5 mars 2010 16:26

Vilka jättefina halsband. Var har du köpt dom o vad kostar dom? Skulle jättegärna vilja ha ett sånt till Zizo.
Kramiz IA o Zizo

http://www.cimbazizo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

11 mars 2010 15:08

De blev ju jättefina på grabbarna:)

Ska fixa de andra så fort jag har kommit i ordning ordentligt.
Kram på er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Nilsson - 16 augusti 2010 15:09


  

Av Yvonne Nilsson - 14 augusti 2010 18:00

                        

Av Yvonne Nilsson - 4 juli 2010 20:11

Visst är jag snygg   Jag vinner till land.  Kul grej i vattnet.     Titta vad vi kan.   Vi kommer före dej matte.   Vad skönt matte.  Små saker i vattnet vad är det?    Vi tycker också det är skönt.    Nu hoppar jag i.  Titta vad jag kan. ...

Av Yvonne Nilsson - 3 juli 2010 19:06

Hej Jag är ferris och vill inte bada.  Jag åkte i vattnet iallafall.    Nu plågar lillmatte mig att simma   Hej jag heter Arrak och jag åkte i vatten direkt med lillmatte   Här sitter jag och surar för att matte sa att jag skulle i och ...

Av Yvonne Nilsson - 29 juni 2010 17:55

Hejsan Idag badade min dotter jonna med hundarna dom tyckte det var riktigt skönt att få svalka sig.                                    ...

Ovido - Quiz & Flashcards