limrick

Alla inlägg under maj 2010

Av Yvonne Nilsson - 29 maj 2010 18:58

Hejsan

Det var ett tag sen jag var här inne nu.

Men nu har jag fått några nya bilder på tre av hundarna.

Idag har vi grillat men vi fick sitta inne för det blåste kallt och regnade.

Nu i kväll blir det film med dottern Jonna och hennes pojkvän Jakob.

Ha en trevlig kväll


                

Av Yvonne Nilsson - 2 maj 2010 17:37

Hejsan

Här kommer lite nya bilder från ihelgen som har varit.

Fredagen blev lugn.Lördagen så bakade min dotter bullar och så klippte hon små hundarna och sen grillade vi lite på eftermiddagen.

Kvällen blev det film med gubben och dottra och henns pojkvän vi såg på filmen Avatar och den var riktigt bra så se den.

Söndagen åkte gubben min och jobba så det var bara jag och min dotter hemma för hennes pojkvän åkte hem tidigt.

Vi gick ut på ängen vi har på backsidan av huset och tog lite bilder på hundarna så nu är denna helg över



                                      

Ovido - Quiz & Flashcards