limrick

Direktlänk till inlägg 25 mars 2010

Den 25 Mars var och hälsade på min dotter och barnbarn

Av Yvonne Nilsson - 25 mars 2010 19:15

Hejsan

Idag var det dagx igen för mig att träffa mitt barnbarn när hon får komma hem till sin mamma.

Hon fick lite påskpaket idag och jag hade smugglat med lite choklad godis som hon tyckte var jätte gott.

Flickan får inte äta sötsaker för föräldrar hemmet.

Sen var det ju våffeldagen idag med och då gjorde vi våfflor och det gick ner i lilla dames mage speciel grädde var gott.                               

 
 
IA

IA

25 mars 2010 23:47

Vilken otroligt söt liten tjej :) Måste vara jobbigt att inte få träffa henne oftare, men får väl ta igen det så mycket som möjligt när ni väl ses. Och choklad har ingen dött av :)))
Kramiz IA o Zizo

http://www.cimbazizo.bloggagratis.se

 
Annette

Annette

28 mars 2010 08:01

Hej Yvonne. Jag finner inte orden hur jag tycker att Du och din dotter blivit behandlade av samhället. Vilken tur att flickan har en sån klok mormor som gav henne lite choklad :-)
Kram från mej

http://www.toptails.dinstudio.com

 
Ingen bild

Linda

28 mars 2010 11:07

Vilka fina bilder och som sagt - lite choklad är minsann inte farligt:) Man har bara ett liv och det ska man njuta av!

Kram Linda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Nilsson - 16 augusti 2010 15:09


  

Av Yvonne Nilsson - 14 augusti 2010 18:00

                        

Av Yvonne Nilsson - 4 juli 2010 20:11

Visst är jag snygg   Jag vinner till land.  Kul grej i vattnet.     Titta vad vi kan.   Vi kommer före dej matte.   Vad skönt matte.  Små saker i vattnet vad är det?    Vi tycker också det är skönt.    Nu hoppar jag i.  Titta vad jag kan. ...

Av Yvonne Nilsson - 3 juli 2010 19:06

Hej Jag är ferris och vill inte bada.  Jag åkte i vattnet iallafall.    Nu plågar lillmatte mig att simma   Hej jag heter Arrak och jag åkte i vatten direkt med lillmatte   Här sitter jag och surar för att matte sa att jag skulle i och ...

Av Yvonne Nilsson - 29 juni 2010 17:55

Hejsan Idag badade min dotter jonna med hundarna dom tyckte det var riktigt skönt att få svalka sig.                                    ...

Ovido - Quiz & Flashcards