limrick

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Den 29Maj 2010

Av Yvonne Nilsson - 29 maj 2010 18:58

Hejsan

Det var ett tag sen jag var här inne nu.

Men nu har jag fått några nya bilder på tre av hundarna.

Idag har vi grillat men vi fick sitta inne för det blåste kallt och regnade.

Nu i kväll blir det film med dottern Jonna och hennes pojkvän Jakob.

Ha en trevlig kväll


                

 
 
IA

IA

31 maj 2010 22:31

Vilka härliga hundbilder

http://www.cimbazizo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Nilsson - 16 augusti 2010 15:09


  

Av Yvonne Nilsson - 14 augusti 2010 18:00

                        

Av Yvonne Nilsson - 4 juli 2010 20:11

Visst är jag snygg   Jag vinner till land.  Kul grej i vattnet.     Titta vad vi kan.   Vi kommer före dej matte.   Vad skönt matte.  Små saker i vattnet vad är det?    Vi tycker också det är skönt.    Nu hoppar jag i.  Titta vad jag kan. ...

Av Yvonne Nilsson - 3 juli 2010 19:06

Hej Jag är ferris och vill inte bada.  Jag åkte i vattnet iallafall.    Nu plågar lillmatte mig att simma   Hej jag heter Arrak och jag åkte i vatten direkt med lillmatte   Här sitter jag och surar för att matte sa att jag skulle i och ...

Av Yvonne Nilsson - 29 juni 2010 17:55

Hejsan Idag badade min dotter jonna med hundarna dom tyckte det var riktigt skönt att få svalka sig.                                    ...

Ovido - Quiz & Flashcards