limrick

Alla inlägg under mars 2010

Av Yvonne Nilsson - 27 mars 2010 17:27

Hejsan

Idag när jag ,gubben och dottern min var ute och gick med hundarna så var det jättevarm och skönt.

På vägen hem trampade små hundarna nästan på en stor fet huggorm som låg och solade sig i solen.

Nu kommer den tiden tillbaka då man måste se upp för ormar.

Glöm inte att ställa om klockorna i natt.


Av Yvonne Nilsson - 25 mars 2010 19:15

Hejsan

Idag var det dagx igen för mig att träffa mitt barnbarn när hon får komma hem till sin mamma.

Hon fick lite påskpaket idag och jag hade smugglat med lite choklad godis som hon tyckte var jätte gott.

Flickan får inte äta sötsaker för föräldrar hemmet.

Sen var det ju våffeldagen idag med och då gjorde vi våfflor och det gick ner i lilla dames mage speciel grädde var gott.                               

Av Yvonne Nilsson - 20 mars 2010 15:53


Hejsan

Här kommer några bilder på dom stora när dom springer lösa.


                    

Av Yvonne Nilsson - 20 mars 2010 15:28


Hejsan

Här är några bilder från förra veckan.

Den vita hunden är en Japansk spets och är 11månader och det är min äldsta grabbs hund. viss är han söt?


                    

Av Yvonne Nilsson - 7 mars 2010 18:26

Hejsan

Idag fick jag sovmorron det var jätte skönt.

Jonna min ynsta dotter bakade bullar och choklad tårta till kaffet det var jättegott.

    

Av Yvonne Nilsson - 4 mars 2010 18:57

Hejsan

Vill bara visa två fina helstryp som en kompis till mig har sytt upp.

Visst är dom snygga.



        

Av Yvonne Nilsson - 4 mars 2010 13:35





Hejsan

Här kommer en bild på min lilla kompis Theo en liten Dävärghamster.

Visst är han söt.

Han är vaken om dagarna en del och då gosar jag med honom och sen får han motioneras i ett rund liten boll som han springer i på golvet.

Hundarna tycker han är jätte läskig så dom flyttar sig så fort han rullar mot dom.


          

Ovido - Quiz & Flashcards